Ugeprogram

Her kan i se sommerlejrens ugeprogram:

TRYK HER

Samling i BSH d. 25/7-2024

Vi vil gerne sikre os alle børnenes tasker er pakket korrekt og at vi får alt vores fællesgrej med flyet d. 26/7.
Derfor mødes ALLE børn og ledere i sognehuset d. 25/7 klokken 19:00 - 20:00 (lederne mødes kl 18) med ALT bagage.

Det er et krav at deltage i denne samling inden lejren, da vi skal pakke fællesgrej ned i taskerne samt veje dem - vær opmærksom på at tasken ifølge flyet ikke må veje mere end 20 kg. Gør lidt plads til et par ekstra kilo.

Vi forventer at deltagerne...

… kan gå 12 km med oppakning max 25% af egen kropsvægt
… har en ordentlig vandrerygsæk og fodtøj
… deltager i én af de to fortræningsweekender
… har et svømmebevis på 200 m
… får tjekket deres pakkede rygsæk igennem dagen før sommerlejren og hjælper med at transportere fællesgrej
… deltager i de pengeskabende aktiviteter vi laver i kredsen

Deltagerbrev

Deltagerbrevene er allerede landet i jeres indbakker. Tjek evt. spamfilteret om du har modtaget det eller kontakt lejrchef på sommerlejr2024@k25.dk

Mit barn skal på lejr

Har dit barn aldrig været på lejr før -
eller er I lidt i tvivl om hvad, som
man skal have med til Island?

Så frygt ej, vi har en guide,
det eneste du skal gøre er, at trykke HER

Pakkeliste

  • Vi har lavet en speciel pakkeliste til Island, som I kan finde HER

Afrejse og hjemrejse

Afrejse

Vi mødes kl. 9.30 fredag d. 26/7 i Københavns Lufthavn i Terminal 2, hvor der vil være mulighed for at sige farvel til familien.

Hjemrejse

Vi er hjemme igen søndag d. 4. august med ankomst kl. 11.30 i Københavns Lufthavn. Vi vil løbende opdatere om hjemrejsen på dagen via vores Facebookside, og ellers kan I følge ankomsten via flynummeret: OG900

Har du andre spørgsmål, er du altid mere end velkommen til at skrive til sommerlejrchef Marie på mail: sommerlejr2024@k25.dk