Booking
Udlejninger foregår kun igennem e-mail.
Hytten udlejes til FDF’er, Spejder, Skoler & institutioner, samt til organisationer der har naturoplever som formål.
Følgende skal fremgå i mail omkring forespørgsel:
- Organisation + Arrangement type/formål.
- Navn.
- Adresse.
- Telefon nr.
- Udlejnings periode.
En booking forløber som følger:
- Du sender forspørgsel via mail.
- Vi svarer tilbage for at bekræfte om perioden er fri, samt hvad prisen er.
- Når du har bekræftet at du stadig er interesseret, sender vi en lejekontrakt.
- I sender en underskrevet lejekontrakt retur og betaler aftalte pris og depositum til aftalt tid. Husk at oplyse lejenummer + navn i indbetalingen.
- Når pengene er modtaget, sender vi en en kode til nøglen i ugen op til lejemålet.
- Når lejemålet er afholdt, udfylder i evaluering etc.
- Efter endt leje kontrolleres det om hytten er afleveret som aftalt og herefter tilbagebetale depositum.