Booking

Udlejninger foregår kun igennem e-mail.

Hytten udlejes til FDF’er, Spejder, Skoler & institutioner, samt til organisationer der har naturoplever som formål.

Følgende skal fremgå i mail omkring forespørgsel:

  • Organisation + Arrangement type/formål.
  • Navn.
  • Adresse.
  • Telefon nr.
  • Udlejnings periode.

En booking forløber som følger:

  • Du sender forspørgsel via mail.
  • Vi svarer tilbage for at bekræfte om perioden er fri, samt hvad prisen er.
  • Når du har bekræftet at du stadig er interesseret, sender vi en lejekontrakt.
  • I sender en underskrevet lejekontrakt retur og betaler aftalte pris og depositum til aftalt tid. Husk at oplyse lejenummer + navn i indbetalingen.
  • Når pengene er modtaget, sender vi en en kode til nøglen i ugen op til lejemålet.
  • Når lejemålet er afholdt, udfylder i evaluering etc.
  • Efter endt leje kontrolleres det om hytten er afleveret som aftalt og herefter tilbagebetale depositum.